Pages

Monday, April 20, 2015

I'm in Google Street

Assalamu'alaikum semuanya pun~

Lama betul aku tak hapdate blog ni, sampai password pun terlupa. ekekek
Ni adalah berpunca dari busy mentelaah. Demi masa depan yang cerah gemilang, haruslah berusaha keras.

Blog walking pun dah lama tak buat, aku pasti ramai yg ke Jepun or Korea tempoh hari time Sakura kan?
Nak cite skit. Genap la setahun akunya last travel iaitu ke Jepun, tetiba aku terdetik nak lihat google street.

Bukan apa, time aku jenjalan kat Arashiyama, Kyoto, sebuah kereta Google merentasi diri ini. Aku ingat kereta tu saja lalu je. Klo tau tgh buat recording, memang aku melompat-lompat keriangan supaya gambar aku dirakamkan. Tanpa melengahkan masa, ayuh kita saksikan gamba rare yang hanya orang-orang terpilih je boleh merasainya. huahuahuah



6 comments:

  1. Assalam Rei...

    Rei boleh baca kanji ke... sugoi desu ne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam bos.

      Masih dalam proses pembelajaran. Kadang2 terlupa maksud walaupun cam character kanji tu. hahah

      Delete
  2. Wow...daebak!!! Masuk street view....mmg terpilih betul ni

    ReplyDelete
  3. u r lucky guy :-) ..YES!!! hari tu berSAKURa di SEoul tapi syg byk SAKURA dh gugur di tiup angin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan jeles ok? Tapi JM gi jenjalan je, buat Rei jeles. hahah

      Delete