Tuesday, April 29, 2014

Timelapse Japan 2014

Assalamu'alaikum para peminat semua. (Peminat sangat kau kan? hahah)

Gigih uolssss mak nak siapkan video timelapse ni. Kat dua minggu baru setel. Akhirnya, syukur Alhamdulillah. Semalam sempat mak siapkan untuk tatapan uolss~

Bukan apa, ni nak lamo menghilang dari update post baru, tu yang rasuah ngkorang juadah video ni. Anyway, thanks for watching and enjoy~

ps: Kompius kejap dengan identiti diri sendiri, kejap aku, kejap den, kejap abg, kejap mak. hahah


14 comments:

  1. Replies
    1. itu belum masukkan footage awek jepun. ekekek

      Delete
  2. Terbaekkkkk ... suka tengok time naik monorail tu... and the shibuya crossing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang itu main target untuk ke Jepun. Tiada rezki dgn sakura, terpaksa tukar plan shooting. heheh

      Delete
  3. Wooowwww daebak! Bukan senang nk siapkan nehhh bila tgk ramai2 camtu rindu semula sama japan hait. Jgn menghilang lama sgt nanti ada peminat rindu

    Conpius? Jm pun conpius ni mesti ada conflict personality nehh hikss argato gazaimas shir

    ReplyDelete
  4. OMG! I just love your blog!

    ReplyDelete
  5. Gigih betul buat timelapse.. Salute Bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mencari rezeki bro. harus berusaha dgn gigih. hahah

      Delete
  6. Sugoiiii...mmg terbaekk

    Errr salam kenal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam Liza. thx for the visit ya. hehehe

      Delete
  7. terbaeklah!!!!!!!!!!!! im officially your FAN now!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhh usah la begitu bro. fanfair btul la. hahah

      Delete