Pages

Thursday, March 24, 2016

Teaser 2 - Gunung Prau



Memang tak sempat ni klo nak update blog. Lately, ramai gila Japanese friends yang balik Jepun. Makanya aku takde kat umah sebab pergi farewell party mereka. Sodih dlm masa yang sama. Baru je nak ngam jadi kawan, dah nak berpisah. Susah nak establish new friendship klo tak sekepala.

Bertambah lagi stress bila lately unifi diumah aku buat hal. Kejap ada tenet, kejap koneksi sesuka hati je takde. Klo call TM tu paham-paham la ye. Klo tak beristighfar bagi menahan daya tahan maki aku ni, selamat dah callcenter tu aku lazer kan. Tapi tak boleh salahkan diorg gak, bukan aku sorg je ada masalah yg diorg nak kena selesaikan.

Eh tak la, sebenarnya ia bergantung pada kebolehan social communication ngko juga kan. Erti kata lain aku masih gagal part tu. Gigih belajar dari cikgu youtube. Apa-apa pun, layan sekeping lagi gamba milkiwei ni.



Tatkala orang sedang enak dibuai mimpi, kami gigihkan diri bangun seawal tiga pagi untuk shoot ni pada malam kedua dia atas gunung

4 comments:

  1. betul..kalau x sekepala..tak ada tarikan kimia..

    ReplyDelete
  2. perghh..susah tau nk buat shot mcm ni...milkiwei..kalau sis JM..microwave boleh aaa

    ReplyDelete