Pages

Monday, November 30, 2015

Belanja satu lagi gamba

Weih, busy busy~
Takdan nak upload entry baru sejak balik dari negara K-pop.

Aku up entry ni, supaya para peminat tidak rindukan aku. hahahahahah.
Patutnya, aku baru balik dari Bangkok ni, travel terjah. Tapikan, terpaksa lah batalkan hajat tersebut pasal cuti tak diapprove. Adei, sodihnya.

Tapi bukan itu saja, banyak lagi sebab lain dimana aku tidak dapat berkongsikan disini. Hangus RM420 aku. Mahal tu~

Ala bang, baru RM420, orang lain beribu-ribu duit tiket burn pun ada. Celah Zabedah sambil menghirup kopi.

Tak kisahlah kan berapa nilai hangus tersebut. Sebab kita cari duit ni bukan senang. Habis duit senang, tapi nak dapat duit tu balik?

Ini bukan kerajaan langit Ayah Pin ye kengkawan, dimana duit tu jatuh bercurah dari langit

Sekian celoteh~

Duduk berjam-jam untuk shooting kat spot ni je.

8 comments:

  1. gambar bikin hati panas jer nih !

    ReplyDelete
  2. berbaloi berjam jam tggu hasil pic yang sangat ohsem! ni yang buat hati tergedik nak cari tiket on Autumn ni ishhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rezeki juga sebenarnya. heheh
      Alhamdulillah

      Delete